Hanoi

26 maart 2014 - Hanoi, Vietnam

Wij zijn nu een paar dagen in Hanoi en hebben onze uitstapjes in de stad gemaakt. Beide vinden wij het een mooie en kleurrijke stad waar nog goed de Franse invloeden zichtbaar zijn. Ook een stad waar wij vele dure auto's rond zagen rijden tussen de ca. 1.7 miljoen motortjes van een 150 cc. Wat ons wel direct is opgevallen dat het er erg schoon is in vergelijkijking met Bangkok. Hier wordt door de mensen het papiertje van het broodje of het ijsje keurig in een prullenbak gedaan en de straten worden geveegd.
De bakkers zijn in staat om overheerlijke broodjes etc. te maken waar wij dan ook lekker van gesmuld hebben. Voor ons is nu de laatste dag hier, morgen vertrekken wij weer naar huis. De fietsen zijn weer wat ingepakt en ontdaan van de pedalen en lucht uit de banden zodat ze weer mee mogen op de vluchten naar huis. Vanavond de bagage nog inpakken en dan morgenvroeg in een auto naar het vliegveld. Rest ons nog om iedereen die heeft gereageerd op deze trip hiervoor hartelijk te bedanken en tot ziens.

1. Charlotte:
    26 maart 2014
    Hele fijne terugreis en heb genoten van jullie verhalen en foto's