Op de fiets naar de 4000 eilanden

22 november 2014 - Hangdong, Thailand

De geplande routeWij zijn van plan om maandag te starten met een nieuwe fietstocht. Dit maal naar Zuid Laos, de 4000 eilanden. We gaan het grootste gedeelte door Thailand fietsen en zullen na een 1175 km de grens met Laos oversteken via de grensovergang Chong Mek. Dit is een kilometer of 45 ten Westen van de stad Pakse in Laos. Hier vandaan gaan wij de Mekong volgen om, via enkele eilanden,  uiteindelijk in het Zuidelijkste stukje van Laos te komen.

De terugreis door Laos zal dezelfde zijn en in Thailand hebben wij een route gepland die iets Zuidelijker en Westelijker loopt dan de heenreis.   Wij zullen dit blog weer bijhouden. Hierbij zijn wij wel afhankelijk van een internetverbinding die, vooral in Laos, niet overal aanwezig is.

1. Ans:
    22 november 2014
    Een buitengewoon goede reis gewenst!! Ans.
  2. Charlotte:
    22 november 2014
    Wat super goed van jullie. Zijn wij druk aan het doen over onze paar kilometers verrgelekwn bij jullie(lol). Maar gied voor ons was dit de eerst keer. Wie weet volgt er nog meer. Mooi gebied zuid Laos zijn daar 2 x geweest. Niet zulke goede wegen. Maar heel veel fun jullie en we kinken uit Nasr jullie verhalen
  3. Jan Stappaerts:
    22 november 2014
    Hele mooie en goede reis gewenst . Ik ga je volgen..

Veel groeten.

Jan en Aoe.
  4. Marianne Talsma:
    22 november 2014
    Goeie reis samen, wens jullie een hele fijne tijd en ik kijk uit naar de verslagen! Warme groet, Marianne & Magchiel Talsma
  5. Lilian:
    22 november 2014
    Goede reis gewenst en geniet !!!
    Rob en Lilian.
  6. Ina:
    24 november 2014
    Hoi,
    dat wordt weer een mooie trip. Veel fietsplezier!
    arend en ina