Dag 35. Tak - Thoen

28 december 2014 - Thoen District, Thailand

De rit eindigde vandaag na 103 km. en totaal 2894 km. deze trip.

Gisteren hebben wij een rondje door de stad Tak gelopen waar een erg grote markt en een braderie bezig was. Opvallend was een kapper die zijn werk deed in de bak van een pickup truck. Een foto kan niet uitblijven dan.
Vanmorgen bij bewolkt weer vertrokken voor onze tocht vandaag die ons in Thoen heeft gebracht. De weg die wij gevolgd hebben is wegnr.1 en die is daar mooi heuvelig met een brede strook langs de weg om op te fietsen en niet druk. Wederom weer mooie groene rijstvelden met op de achtergrond de bergen. Al met al beslist geen vervelende weg. Onderweg diverse stalletjes waar men hoedjes gemaakt van bamboe verkocht. Ook veel stalletjes waar men kippen van de barbeque aanbood, voor de liefhebbers ook in de krokante zwarte uitvoering. Tevens enkele bedrijven waar men marmeren platen, tegels, beelden en vormen maakte en verkocht. In Thoen gekomen bij een resort waar men huisjes verhuurde-. De prijs was 400 baht, in het Thais, maar in het Engels 700 bath, maar gezegd, in het Thais, dat wij wel naar een hotel gingen en daar verblijven wij nu tot morgenvroeg.