Dag 7 en 8

7 augustus 2013 - Mersing, Maleisië

Johor Bahru - Kota Tinggi - Mersing

Dag 7 hebben wij een kort ritje naar Kota Tinggi gefietst. Totale afstand was 47 km.De weg was in de stad goed aan gegeven zodat wij vanaf ons hotel zonder problemen de stad uit konden fietsen op weg maar de volgende stop. In Kota Tinggi aangekomen eerst een rondje door het stadje gefietst en in een hotel bij de rivier ingecheckt. Later bleek dat wij mazzel hadden en niet een half uurtje later bij het hotel aan moesten komen. Er barste een enorme onweersbui los met heel veel regen, wij blij dat alles nog droog is gebleven.

Dag 8 zijn wij naar Mersing gefietst over een heuvelige weg die mooi door de natuur liep. Mersing is de eerst  komende stad na Kota Tinggi en wij hebben 102 km gefietst vandaag. Tusen deze twee plaatsen is bijna geen bebouwing. Dit is ook de reden dat de afstanden wat verschillen. Vandaag wederom apen gezien zowel alleen als in een groep. Een keurig hotel in Mesing gevonden en wederom in de midag een grote onweersbui. Na een felle klap viel gelijk bij ons in de hotelkamer de airco en warmwatervoorziening uit. Bliksem had blijkbaar iets geraakt wat daar verband mee hield. Na een dik uur was het weer hersteld en werkte alles weer. Nu maar hopen dat het morgenvroeg droog is zodat we weer een stukje verder richting huis kunnen fietsen.

1. Corry Jansen:
    7 augustus 2013
    Hoi, fijn om weer een reisverslag te lezen, wat fijn dat jullie voor de bui binnen waren zo zie je maar een beetje geluk doet wonderen. Op dag 8 hebben jullie aardig wat kilometers gefietst (102) Sommigen wegen vind ik wel een beetje op Thailand lijken, of zie ik het niet goed?. Luitjes fietsen verder en wij kijken uit naar het volgende reisverslag, groetjes van ons. Corry