Dag 4. Uttaradit - Phitsanulok

27 november 2014 - Phitsanulok, Thailand

De rit was vadaag 116 km. zodat de totaal afgelegde afstand deze trip 383 km. is.

Na een goed en heerlijk ontbijtbuffet in het hotel waar wij afgelopen nacht hebben geslapen iets later dan normaal vertrokken. Wij weten inmiddels in Uttaradit de weg zodat wij direct de goede wegen konden nemen om onze reis te vervolgen. Wederom de 11 gevolgd die na Lampang, ondanks de naam superhighway, niet meer dan een rustige weg is met. een erg mooie strook langs de kant om op te fietsen. Een kilometer of 10 vanaf Uttaradit begint de weg heuvelachtig te worden met een stevige heuvel waarna het nagoen vlak was tot Phitsanulok. Onderweg werden veel meloenen in diverse soorten en kleuren aangeboden evenals pompoenen die er ook veel lagen. Bij de fabriek waar ze casave verwerken waren ze druk bezig om stukjes casave om te gooien op een gladde betonnen ondergrong waar het op ligt te drogen. Vandaag ook vrij veel waterbufels onderweg gezien die heerlijk in de prut lagen totdat er twee van die bleekneuzen op de fiets stopten om een foto van je te maken. Dan moeten wij maar eens goed kijken wat die mensen doen. Hotel in Phitsanulok vinden was geen probleem, zijn er genoeg.

1. Ans:
    27 november 2014
    Tja, Singapore, Hanoi, Chang Mai, Dokkum, Utteradit.........waar kennen jullie de weg nou niet.........?
    Geniet ervan lieve luitjes!
  2. Ina:
    27 november 2014
    Hoi, Jullie hebben de vaart erin. Wij blijven nog even in Sevilla plakken. Vannacht onweer en veel regen, ook vanmorgen. De voorspellingen tot zaterdag zijn erg slecht. Het is een mooie stad, dus geen straf om iets langer te verblijven. Veel fietsplezier. Arend en Ina