Dag 3. Den Chai - Uttaradit

26 november 2014 - Uttaradit, Thailand

vandaag 63 km. en totaal deze trip 267 km.

Voor vandaag stond er een korter ritje op het programma. Wederom via weg nr. 11 gefietst en die was rustig met verkeer en voorzien van een ruime strook om op te fietsen. De weg was heuvelachtig met 1 klim van een kilometer of 6 lengte die niet steil was en wij rustig op een klein verzetje konden halen. Op het hoogste punt hebben ze een rust gelegenheid met parkerplaatsen en de nooit ontbrekende eet tentjes gemaakt. Op de borden naar de top stond ook dat er een uitzichtpunt was. Dat was er wel alleen hadden ze de begroeing zo laten groeien dat die het uitzicht weg namen. Tijdens de afdaling was het uitzicht erg mooi en hebben wij nog enkele foto's gemaakt.
Onderweg was er weer van alles te koop en naarmate je dichter bij Uttaradit komt zie je steeds meer plaatsen waar men houten meubelen verkoopt. Verder natuurlijk diverse fruitsoorten en veel kraampjes waar men bosjes knoflook verkocht.
Omdat het een korte rit was waren wij vroeg in Uttaradit en nadat wij wat gegeten hadden naar het Seeharaj hotel gereden om daar een kamer te boeken. De fietsen konden net als de laatste keer weer mooi binnen achter de recepie staan, een ideaal hokje daar voor de fietsen.