Dag 38

6 september 2013 - Phitsanulok, Thailand

Nakhon Sawan - Phitsanulok 142 km. Totaal 3230 kilometer

Vandaag via weg nr. 117 naar het noorden gereden. In het begin veel stalletjes met guave later gevolgd door stalletjes met gegrilde kippen en pomello's en bananen. De weg was mooi te fietsen over een zeer goede asfaltstrook naast de rijbanen. Verder was het zeer afwisselend met veel boomwallen tussen de rijstvelden en langs de weg. Ook weer suikerriet en maisvelden gezien. Ondanks dat het een lange rit was is het toch snel gegaan omdat de wind mee zat en het landschap vlak is. Onderweg nog een Thaise man en vrouw gesproken die al twee jaar onderweg zijn op de fiets. In Phitsanulok al snel een hotel gevonden en 's avonds lekker gegeten.

1. Corry Jansen:
    7 september 2013
    Sorry dat ik niet een stukje schrijf, maar mijn moeder logeert bij ons na dinsdag ga ik op mijn gemak alle verslagen lezen fietse en groetjes van ons.
  2. Klaas:
    8 september 2013
    ik volg jullie fietsreis verslag regelmatig, en ik vindt het erg leuk om op deze manier te kunnen volgen waar jullie zijn en doen en zien hoe het gaat met met jullie, het lijkt me een mooi avontuur,(maar ik zou dit liever met de motor of auto doen) groeten van klaas alenka nina en eva.