Dag 34 Phetchaburi - Kamphaeng Saen 147 km. Totaal 2832 kilometer

2 september 2013 - Kamphaeng Saen, Thailand

Vandaag hebben wij het zuidelijke deel van Thailand verlaten en zijn nu in centraal Thailand beland. Het was vamdaag een lange rit omdat er in Nakhon Pathom geen geschikte overnachtingsplaats gevonden kon worden. Daarom maar doorgereden naar Kamphaeng Saen, wat eigenlijk een stuk voor de route van morgen gepland stond. Dus morgen een stukje minder fietsen. Wij zijn via Rachaburi gereden, waar wij veel verschillende bedrijven hebben gezien die potten in allerlei soorten en maten verkopen. Verder onderweg rijstvelden met daarin veel ooievaars. Op de weg naar en door Nakhon Pathom veel vrachtverkeer want je zit vlak bij Bangkok. Bij aankomst in Kamphaeng Saen bleek dat het er kort te voren een grote plensbui was geweest die wij net gemist hebben maar wel veel plassen op de weg.

1. Corry Jansen:
    2 september 2013
    Hoi, Allemachtig wat een eind fietsen 147 kilo meter, nog even en jullie kunnen mee doen aan de tour de France, geweldig. Wat leuk dat jullie ooievaars gezien hebben ik wist niet dat ze er net zo uitzien als in Europa. Want het is toch aan de andere kant van de wereld. Luitjes nog een paar weekjes dan zijn jullie er. groetjes en fietse. Gerard en Corry