Dag 33 Phetchaburi

1 september 2013

Pran Buri - Phetchaburi 103 km totaal 2685 kilometer

Vanochtend na het ontbijt abf, wat bij de kamerprijs in zat vertrokken richting Noorden. Vandaag was er redelijk wind maar rugwind zodat wij een behoorlijk tempo konden fietsen. Eerst door Hua Hin gekomen en ondanks dat het zondagmorgen een uur of half 9 was toch redelijk druk. Daarna door Cha - am wat een stuk rustger is dan Hua Hin en hier maar een koffiestop gemaakt. Hier vandaan is het nog maar een 40 kilometer naar Phetchaburi wat onze volgende stop is. In die stad, volgens internet, weinig hotels en guesthouses en dus maar een naam van een guesthouse onthouden en dan maar proberen te vinden. Doordat' wij het niet konden vinden is de rit vandaag een 10 kilometer langer geworden door de rondrit door de stad. Uiteindelijk maar een motortaxi gevraagd, die wist waar het was, en die voor laten rijden. Aangekomen bij het guesthouse bleek dat ze vol zaten en dus zijn wij maar weer vertrokken om een ander onderkomen te zoeken. Aan de grote weg staat een hotel hadden wij gelezen en dus daar maar naar toe fietsen. Nog voor het hotel zagen wij een nieuw bord van een resort en daar even gekeken. Bleek nagenoeg nieuw te zijn en ver genoeg van de weg af om daar geen last van te hebben. Daar gelijk gebleven en daar vandaan zullen wij morgen vertrekken naar Nakhon Pathom.