Dag 32

31 augustus 2013 - Pran Buri District, Thailand

Prachuap Khiri Khan - Pran Buri 86 km. totaal 2582 kilometer.

Vandaag zijn wij naar Pran Buri gefietst en dat ligt ten zuiden van Hua Hin. Onderweg veel verschillende soorten fruitkwekerijen gezien en de bijbehorende kraampjes langs de weg. Hier erg veel ananas en dragonfruit en in wat mindere mate mango's, bananen, kokosnoten, rambuthan en mangosteen. Ook suikerrietplantages gezien en rijstvelden. Al met al een afwisselende route die ook nog eens nagenoeg vlak bleek te zijn.
Onderweg onze banden weer op spanning gebracht bij een grote benzinepomp en dan blijkt dat het toch makkelijk is om binnenbanden met autoventielen te gebruiken.
In de stad Pran Buri rijst met kip gegeten in een Chinees restauranje en daarna doorgefietst naar het noorden. Onderweg kwamen wij een resortje voorbij wat ons wel wat leek om te verblijven. Het is boven onze verwachting met een mooi groot zoutwater zwembad, een grote kamer en inclusief ontbijt voor een zeer lage prjs.
www.baannakara.com. Wij hebben heerlijk gezwommen tot het begon te regenen.

1. Corry Jansen:
    1 september 2013
    Hoi, fijn hè dat er een mooi zwembad is in het ressort. Hoe is het met jullie gewicht? Volgens mij vallen jullie aardig af met zoveel kilometers fietsen in de benen.hebben jullie al het gevoel dat het grootste gedeelte erop zit. Niettemin het nog best een heel stuk fietsen is naar het noorden, toch. Luitjes groetjes van ons en fietse. Ik kijk uit naar de volgende dagen van jullie onderneming.
  2. Pieter Katje:
    1 september 2013
    Wij zijn mischien wel iets afgevallen maar hoeveel dat zal blijken als wij thuis weer op de weegschaal staan.
    Wij hebben nu wel het grootste gedeelte gehad en denken met een dag of 10-12 de laatste kilometer te fietsen.