Dag 30 - Dag 31

29 augustus 2013 - Prachuap Khiri Khan, Thailand

Bang Saphan - Prachuap Khiri Khan 100 km. Totaal 2496 kilometer

Deze morgen begon met een kilometer of twee vlak waarna wij gelijk twee redelijke klimmetjes voor de kiezen kregen. Op Google maps uitgevogeld dat er nog een stuk kleine weg genomen kon worden voordat wij daadwerkelijk verder moesten op de grote doorgaande weg. Op het eerste gedeelte veel kokosnotenpalmen met daaronder ananassen geplant. Op een gegeven moment bij een kruispunt aangekomen waar geen enkel wegnummer bij vermeld stond. Voor de zekerheid maar de weg naar links genomen omdat dat de richting is waar de grote weg loopt. Na een redelijke klim en een lamgzame afdaling omdat de weg in een erbarmelijke staat verkeert bij de grote weg aan gekomen en deze gevolgd tot de eerste afslag naar onze eindbestemming van vandaag. Eerst een hotel gezocht en gevonden, weer mooi aan zee en een kamer met wederom zeezicht. Aan het eind van de middag een stuk gelopen door Prachuap Khiri Khan en het bleek dat er een kermis met een soort jaarmarkt is momenteel. Wij hebben besloten om hier morgen maar een rustdag te houden om nog wat van de omgeving te kunnen zien

1. Ans:
    29 augustus 2013
    Wat een geweldige doordrappers!! Prachtig om te volgen!..