Dag 31. Singburi - Nakhon Sawan

24 december 2014 - Nakhon Sawan, Thailand

De rit stopte vandaag na 110 km. - totaal 2581 km.

Vanochtend tijdens ons ontbijt viel de stroom uit in het hotel. Wij hadden net onze sneetjes brood uit de toaster gehaald, wat dat betreft haden we geluk. Natuurlijk werkte de lift ook niet en waren wij blij dat wij niet in een suite zaten op de 7e verdieping maar op de vierde. De jongen achter de receptie vertelde dat het een half uurtje ging duren eer er weer stroom was maar dat kan in Thailand net zo goed twee uur zijn. Bagage en fietsen via de trappen naar beneden gebracht om daarna onze weg naar Nakhon Sawan te vinden . Langs de weg vandaag niet zoveel in de verkoop. Wij hebben vliegers gezien, hangmatten en visfuiken. Ook was er bijna geen koffietentje langs de weg of een benzinepomp met koffieshop. Wij hadden al een zestig kilometer gefietst toen er eindelijk een benzinepomp kwam waar men koffie verkocht. Na die opkikker verder naar Nakhon Sawan, waar wij al eerder op de fiets zijn geweest en wij naar hetzelfde hotel als eerder zijn gegaan omdat dat beviel en de fietsen er veilig kunnen staan.

1. Corry Jansen:
    24 december 2014
    Fietsers wij wensen jullie fijne kerstdagen maak er iets gezellig van. En weer petje af hoor voor het aantal kilometers. Morgen zijn we de hele dag on Den Helder bij mijn moeder. Groetjes van ons.
  2. Alida en jelle:
    25 december 2014
    Ha die Piet en Rineke ! Jullie zijn bijna weer thuis na weer heeeeeeeeel veel fietskilometers Wij zijn gisteren thuis gekomen , weer heerlijke weken in Thailand /Langkawi gehad ! Fijne Kerstdagen !