Dag 24

23 augustus 2013 - Khlong Thom Tai, Thailand

Trang - Klong Thom 95 km totaal 1864 km.

Vanuit Trang richting Krabi gefietst en na 95 kilometer in Klong Thom aan gekomen, ca. 40 kilometer ten zuiden van Krabi. De route was heuvelachtig met hier en daar een dorpje en veel rubberplantages en grote rotspartijen. Langs de weg was een waterval waar wij even hebben gestopt om die te gaan bekijken. De route vervolgd en via wegnummer 4 richting Krabi gegaan. In een dorpje genaamd Klongpon hebben wij bij een noedelshopje lekkere goed gevulde noedelsoep gegeten om daarna nog een kilometer of 15 te fietsen om op zoek te gaan naar een overnachtingsplaats. Bij een leuk klein resortje beland waar wij een kleine bungalow kregen.

1. Corry Jansen:
    24 augustus 2013
    Hoi, Wat een ervaringen doen jullie op, lijkt mij geweldig. Was het niet griezelig met z'n bootje over te varen naar Thailand en hoelang hebben jullie gevaren? Ik ben benieuwd hoelang jullie erover doen voor je in Chiangmai bent. bijna 1900 km. fietsen nou dat is toch wel een heel eind hoor. luitjes groetjes van ons, fijne fietstocht verder en voorzichtig. Gerard en Corry
  2. Pieter Katje:
    27 augustus 2013
    Corry - Nee het was niet eng, die gasten varen iedere dag dat stukje en de zee was rustig. Je zit ongeveer een uurtje op het bootje. Het is niet zo ver maar er is geen veerbootje tussen beide plaatsen vandaar een vrachtbootje. Het alternatief was eerst naar Lankawi varen met de veerboot en vandaar met de veerboot naar Thailand.