Dag 19

19 augustus 2013 - Kuala Perlis, Maleisië

Sungai Petani - Kuala Perlis 125 km - Totaal gefietst in Malesie 1590 km.

Vanmorgen op goed geluk in 1 keer de stad uitgefietst naar de juiste weg die moesten hebben naar het noorden. Op zich was het niet een mooie route, langs een redelijk drukke weg maar wel weer door verschillende dorpjes en stadjes. Waarschijnlijk een bord gemist en daardoor in Alor Setar een stulje omgefietst. Vanaf hier richting Perlis veel rijstvelden en 1 rotsblokberg. Dit was ons laatste ritje in Maleisie en morgen nog een kleine kilometer naar de haven om naar Thailand te varen. Hebben een mooi klein hotel gevonden aaan de rand van de stad waar wij overnachten.

1. Corry Jansen:
    19 augustus 2013
    Hoi, sorry voor de late reactie, mijn moeder was jarig, aangezien dat het helemaal in den helder is, kost het aardig wat tijd. Nog even en jullie zijn weer in Thailand. Na bijna 1600 km. Fietsen we vinden het een hele prestatie hoor, we doen het jullie niet na. Ik ben al blij als ik één uur kan fietsen, maar ja je kunt niet alles hebben, toch. Ik hoop dat de laatst kilometers in Thailand ook voorspoedig verlopen. Mensen veel plezier en groetjes van ons, hier gaat alles zijn gangetje. Tot mails Gerard en Corry.