Dag 14. Ubon Ratchathani - Sirinthon

7 december 2014 - Non Buri, Thailand

Vandaag 87 km. gefietst en totaal 1246 km.

Vandaag op onze laatste stopplaats voor de grens gekomen. Het eerste stuk van de weg was vlak maar werd later heuvelachtig. Dit maal veel bebouwing en langs de weg natuurlijk op sommige plaatsen rijen stalletjes waar men fruit te koop aanbood. Soms zie je 20 kilometer geen enkel stalletje om er dan 10 of meer op een rijtje voorbij te komen waar men in ieder stalletje hetzelfde probeert te verkopen. Gegrilde kippen zijn gezien het aantal verkoopplaatsen ook populair in het gebied richting grens. Bij Sirinthon een groot meer waar wij enkele foto's konden maken terwijl er enkele waterbufels een verkoelende wandeling maakten. Aangekomen in het dorpje bij een restaurantje gestopt waar men ons keurig bij de buren bracht omdat zij zelf vandaag gesloten waren en daar lekker gegeten. Een landelijk gelegen hotelkamer gevonden aan een zandpad.

1. Corry Jansen:
    7 december 2014
    Mooie foto's van het meer hoor. Wij zijn net terug van de makro druk dat het daar was, niet te geloven. Ik denk dat het komt omdat het zondag is en het regent al de hele dag. Groetjes van ons en fietse.