Dag 11. Kaset Wosai - Yasothon

4 december 2014

Vandaag 83 km. en totaal 1051 km.

De rit van vandaag ging naar de raketten want Yasothon staat bekend om het jaarlijkse raket festival. Vandaag wederom bewolkt en een straffe tegenwind wat de korte rit toch pittig maakte. Het landschap bood wel meer afwisseling met o.a meer koeien in het afgemaaide rijstland. Net als de voorgaande dagen ook nu weer waterbekkens met daarin mooie bloeiende waterlely's. Iets voorbij het dorp Suwannaphum, geen vliegveld gezien maar wel metertaxi's, hebben wij de duizemd kilometer grens gepasseerd.
Langs de weg stalletjes met pompoenen en meloenen en het was wat drukker met vrachtverkeer op de weg. Onderweg waren ze bezig met de voorbereiding voor de verjaardag van de koning en zagen o.a. een mooie handgemaakte boot waar men druk mee bezig was om de versiering aan te brengen. Morgen op de feestdag fietsen wij naar Ubon Ratchatani en zullen daar een rustdag houden.

1. Ans:
    4 december 2014
    Geweldig, de eerste 1000! Ben benieuwd, wat jullie aan festiviteiten gaan zien morgen..........
  2. Corry Jansen:
    4 december 2014
    Goed joh op naar de volgende duizend kilometer. Veel plezier op jullie rustdag, is ook wel even lekker denk ik. Groetjes van ons.
  3. Charlotte:
    4 december 2014
    Pffffff .......... En ik vond 250 km op mijn teller al zo stoer . Heel veel genietse op jullie rustdag.