Dag 10. Prathai - Kaset Wisai

3 december 2014 - Kaset Wisai District, Thailand

106 km vandaag gefietst en totaal deze trip 968 km.

De dag begon wederom met een grijze wolkendeken maar geen regen. Wel was er vandaag weer wind. Was het in het begin nog licht heuvelachtig maar al snel veranderde het landschap in grote rijstvelden afgewisseld met boomsingels van hoofdzakelijk Eucalypthus. De rijst was overal al geoogst en bij de grote rijst verwerkingsbedrijven was volop bedrijvigheid. Langs de weg zagen wij nog meloenen, vliegers en katoen te koop. In vergelijking met gisteren is dit gebied minder bewoond en daardoor was de rit minder interessant dan gisteren. Voor de lunch nog een lekker noedelsoepje gegeten en daarna de laatse 20 km. naar het hotel gefietst.

1. Ans:
    3 december 2014
    Het kan niet altijd feest zijn.........jawel, vrijdag a.s. de verjaardag van de Koning. Dan houden jullie ook een rustdag?
  2. Corry Jansen:
    3 december 2014
    Hoi Gisteren heb ik een heel verhaal geschreven, ik denk dat het niet aangekomen is. Hier is het heel erg koud oosten wind en twee graden boven nul, brrrrrrrrrrrrr. godzijdank hebben jullie daar geen last van. Leuke nieuwe auto's met al die kleurtjes, nu weet ik ook hoe de huisjes eruit zien waar jullie in geslapen hebben. Het is denk ik toch tot nu toe een leuke trip die jullie aan het maken zijn, toch? Luitjes fietse en veel plezier voor de volgende dag. groetjes van ons