Chat Trakan - Dan Sai

23 februari 2014 - Dan Sai, Thailand

Vandaag 86 kilometer gefietst zodat het totaal op 563 kilometer komt.
Via de 1143 verder gefietst naar Nakhon Thai waar wij koffie hebben gedronken waarbij broodjes werden geserveert waar ze een zoete vulling in hebben gedaan om ze daarna in een tosti apparaat warm te maken, smaakte prima. Keurig thee erbij gezet en dat voor 50 bath voor beide koppen cappuchino en broodjes. Als ze dat per stuk hadden gevraagd was het ook prima. Vanaf hier de 2013 op en nu worden de heuvels bergen met langere en steilere beklimmingen. Deze ca. 40 kilometer duurden dan ook behoorlijk langer dan het eerste gedeelte. Uiteindelijk na een afdalng van een kilometer of 6 in Dan Sai gekomen en een kamer geboekt in een nieuw guesthouse wat wij voorbij kwamen. Ziet er allemaal goed uit maar het internet is zeer traag zodat wij nu maar geen foto uploaden en dat morgen maar proberen als wij in Loei zijn.

1. Corry Jansen:
    24 februari 2014
    Heb ik het goed, dat het aan de oostkant van Thailand iets goedkoper is dan hier in Chiangmai?? Jullie hebben al een aardig eindje gefietst. Voorzichtig aan met al die afdalingen. Groetjes. Gerard en Corry