Uttaradit - Chat Trakan

23 februari 2014 - Chat Trakan District, Thailand

Vandaag een iets andere route gereden dan die wij gepland hadden. Wij moesten een stuk over de superhaghway 11 fietsen en er is een weg van Uttaradit die een 10 kilometer later op de 11 komt en die wilden wij nemen. Probleem is echter dat de kleinere wegen niet staan aan gegeven, de grote wegen wel. Vragen aan Thaise mensen heeft weinig nut want als ze het niet weten sturen ze je rustig de verkeerde kant op. Vandaar dus toch maar vanaf Uttaradit de 11 op gefietst en die een kilometer of 20 gereden tot wij bij de goede afslag naar Chat Trakan kwamen. De weg daar naar toe is mooi heuvelig, in tegenstelling tot de 11 waar bijna geen bultje in was te bekennen. Onderweg een soepje gekocht als lunch en kort daarna, een 20 km. voor Chat Trakan, kwam de enige pittige klim voor vandaag die volgens het bordje 2 kilometer lang zou zijn. De laatste 500 meter stelden weinig voor maar het eerste stuk was echt werken om omhoog te komen.
Net voor de afslag naar het eigenlijke dorp Chat Trakan een mooi resortje gezien en daar een nieuw huisje gehuurd. In de namiddag zijn we naar het dorp gelopen om wat te eten en wat eten en drinken te kopen voor morgen
De rit van vandaag was 102 kilometer, inclusief een stukje verkeerd rijden bij Uttaradit en totaal hebben wij nu 477 kilometer gefietst. In het resortje waar wij verbleven was wel internet maar wij konden geen redelijke verbinding krijgen vandaar dat dit later wordt verstuurd.

1. Ans:
    23 februari 2014
    Dank je voor de km.stand! Leuk om te weten!
    Na ons yoga weekend kunnen we ons wel dubbelvouwen, maar daarmee kun je geen berg op........
    Gezond weer op morgen, Ans.