Dag 42

10 september 2013 - Ban Hong, Thailand

Li - Ban Hong 75 km. totaal 3562 kilometer

Toen wij wakker werden vanochtend goot het en dan is het de vraag wanneer het lichter en droog wordt. Eerst ontbeten en wat spulletjes ingepakt waarna bleek dat het gestopt was met regenen en de zon zijn best deed om er door te komen. Redelijk op tijd vertrokken naar Ban Hong, de laatste overnachtingsplaats voor Chiangmai. De weg was mooi golvend met meer neer dan op. Onderweg veel Longan bomen gezien en verder rijst en mais. Aan beide zijden van de weg waren de hele trip bergen te zien waar wij tussen door fietsten. In Ban Hong aangekomen gezocht of wij ook een ander hotel konden vinden dan waar ik dit voorjaar heb geslapen. Wel gezocht maar niet gevonden en zodoende maar weer terug gefietst naar het resortje langs de grote weg en daar een kamer gehuurd, vanwaar wij morgen zullen starten voor de laatste trip naar huis.

1. Ans:
    10 september 2013
    Hartstikke trots op jullie, goede reis back home!!
  2. Corry Jansen:
    10 september 2013
    Mensen geweldig wat jullie gepresteerd hebben. Welkom thuis en petje af. Lekker uitrusten en na genieten. Groetjes van ons.
  3. Ina:
    10 september 2013
    Hoi fietsers, Welkom thuis! Super.
  4. Sytze:
    11 september 2013
    Super prestaties! Succes Zometeen met de laatste rit naar huis!

Groetjes
  5. Pieter Katje:
    11 september 2013
    Zoals jullie hebben kunnen lezen zijn wij veilig en gezond weer thuis gekomen.
    Allemaal bedankt voor de reacties.