Ky Anh - Ha Tinh

17 maart 2014 - Ha Tinh, Vietnam

De gefietste afstand vandaag was 68 kilometer en het totaal komt daarmee op 2010 kilometer.
Vandaag een korte rit naar Ha Tinh. Bewust een korte rit om niet te laat bij een hotel aan te komen waar wij onze was konden doen en onze tassen weer toonbaar konden maken door ze af te soppen. Het was de bedoeling om een 50 kilometer verder te fietsen maar dat doen wij morgen wel zodat wij dan ook weer een kort ritje hebben en weer op ons schema zitten. Wij waren vanmorgen zeer snel in Ha Tinh en of dat nu komt doordat wij op schone en daardoor lichtere fietsen reden of dat de wind vandaag een snipperdag heeft genomen weten wij niet maar wij waren voor elfen al in de stad. Hebben eerst maar de stad op de fiets verkend en een paar lekkere baquettes genuttigd. De weg was vandaag redelijk schoon, het had niet geregend, en wederom veel werkzaamheden naast de rijbanen. Al met al prima te fietsen.
Gisteravond via internet een hotel uitgezocht en daar gevraagd of ze een kamer hadden en plaats voor de fietsen. Beide was geen probleem, ook de prijs was te overzien en dus maar een kamer geboekt.